قوانین عمومی

 

کلیه فعالیتهای عمران جویان بر اساس قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران ، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده صورت گرفته و طبیعتا کاربران محترم نیز ملزم به فعالیت  و رعایت کلیه قوانین ومقرارت جاری کشور و منطبق با این قوانین خواهند بود. تمامی شرایط و قوانین و رویه‌های کاری عمران جویان در ارتباط با کاربران در این صفحه ذکر شده و چنانچه تغییری و یا اصلاحی صورت گیرد، در همین صفحه بروزرسانی خواهد شد. بدین ترتیب کاربر محترم توافق می کند که استفاده مستمر از خدمات عمران جویان به منزله پذیرش هر گونه موارد بروزرسانی شده در این صفحه خواهد بود.

 

 

 

شرایط و قوانین استفاده از سرویس‌ها و خدمات عمران جویان

 

همراه و کاربر عزیز، ضمن تشکر بابت انتخاب فروشگاه  و درگاه اینترنتی عمران جویان ، با هدف استفاده درست از خدمات و سرویس های عمران جویان ، لازم است موارد زیر به دقت مطالعه شده و همواره مد نظر قرار گیرد. بدیهی است ورود به حساب کاربری یا بازدید و یا ثبت سفارش در وب‌سایت عمران جویان بمنظور بهره مندی از امکانات بخشهای مختلف این وب‌سایت (اعم از بخش کالا و خدمات ، بخش بلاگ، بخش ویدیو  و… )، به منزله آگاهی کامل و پذیرفتن تمامی شرایط و قوانین عمران جویان در خصوص چگونگی استفاده از این سرویس ها و خدمات می‌باشد.

 

 

 

عوامل حفظ حریم شخصی

 

عمران جویان نهایت تلاش خود را برای حفظ اطلاعات خصوصی کاربران به کار برده و به آن احترام می‌گذارد. در این راستا از بهترین روش ها و تکنولوژی های مورد نیاز برای هر چه مطمئن تر و امن تر شدن استفاده ایشان از سایت استفاده می نماید. بنابراین استفاده چندباره کاربران از سایت عمران جویان ، نشانگر رضایت آنها از این سیاست می‌باشد.

تمامی محتواهای در دسترس از طریق هر یک از بخشهای عمران جویان مانند متن، ویدیو، گرافیک، آرم، آیکون دکمه، تصاویر، ویدئوهای تصویری، موارد قابل دانلود و کپی، داده ها و کلیه محتوای تولید شده توسط عمران جویان جزیی از اموال عمران جویان بوده و حق استفاده و نشر تمامی این موارد در انحصار عمران جویان است. لذا هر گونه استفاده با مقاصد تجاری پیگرد قانونی دارد.

در صورت استفاده از هر یک از خدمات عمران جویان ، کاربران مسئول حفظ محرمانه بودن حساب و رمز عبور خود هستند. تمامی مسئولیت فعالیت هایی که تحت حساب کاربری و یا رمز ورود انجام می پذیرد به عهده کاربران است.

وب سایت عمران جویان هیچگونه سایت اینترنتی با آدرس های غیر از www.omranjooyan.ir  نداشته و با هیچ روش دیگری جز ارسال نامه و یا پیام الکترونیکی از طرف آدرس های رسمی و تأیید شده در سایت با کاربران و تامین کنندگان تماس گرفته نمی شود. کاربران جهت برقراری ارتباط، تنها می‏‌توانند از آدرس‌‏های ذکر شده در بخش ارتباط با ما استفاده کنند.

ارتباطات الکترونیکی

 

هر گونه استفاده از خدمات عمران جویان و یا ثبت ، استعلام و  خرید سفارش اینترنتی یا برقراری ارتباط توسط ایمیل، یتلفنی ، پیامک تلفنی و از طریق درگاه عمران جویان  یک ارتباط الکترونیک محسوب شده و در صورت دریافت درخواست از جانب شما با رعایت کلیه اصول و رویه ها، شما موافقت می کنید که عمران جویان به صورت الکترونیک ( از طریق تماس تلفنی ، ارسال نامه ، پست الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه و سایر سرویس های الکترونیکی) به درخواست شما پاسخ دهد.

همچنین آدرس، ایمیل و تلفن‌هایی که مشتری در پروفایل خود ثبت می‌کند، تنها آدرس ایمیل و تلفن‌های رسمی و مورد تایید مشتری است و تمام مکاتبات و پاسخ‌های شرکت از طریق آنها صورت می‌گیرد.

جهت اطلاع‌رسانی رویدادها، خدمات و سرویس‌های ویژه ، امکان دارد عمران جویان برای اعضای وب سایت ایمیل یا پیامک  و …ارسال نماید. در صورتی که کاربران تمایل به دریافت اینگونه ایمیل و پیامک‌ها نداشته باشند، می‌توانند عضویت دریافت خبرنامه عمران جویان را در پروفایل خود اعلام کنند.